To już szczyt! Zakpił z bólu rodziców Maddie. Poniesie karę?

W mediach społecznościowych pojawiło się przerobione zdjęcie z kampanii reklamowej kolekcji dziecięcej marki H&M. Pewien internauta w miejsce głowy dziecka, wkleił twarz zaginionej Maddie McCann. Na koszulce napisał zaś “hide&seek chempion”, co można przetłumaczyć jako “mistrz chowanego”. Rodzice Maddie nie kryją swojego oburzenia niesmacznym żartem.

O bezdusznym żarcie Kierona Marsha media informowały już kilka dni temu. Internauta tłumaczył, że przerobił zdjęcie, ponieważ chciał zwrócić uwagę marki na ich wpadkę. H&M w swojej najnowszej kampanii pokazało zdjęcie czarnoskórego chłopca w bluzie z napisem “Najfajniejsza małpka w dżungli”. Firma została za to mocno skrytykowana i w konsekwencji przeprosiła za swoją niestosowność.

Akcja Marsha wywołała oburzenie internatów oraz rodziców Maddie. W rozmowie z “The Sun” ich znajomy powiedział – Nie potrafią uwierzyć, że z początkiem Nowego Roku takie niesmaczne śmieci znowu się pojawiają – powiedział. – To jest gorszące i niepotrzebne. Powoduje tylko więcej szkody u cierpienia – dodał znajomy Kate i Gerry’ego. Rodzice Maddie starają się jednak ignorować tego typu incydenty.

Madeleine McCann zaginęła w maju 2007 roku, miała wówczas 3 lata. Dziewczynka przebywała z rodzicami w Portugalii. Rodzina spędzała tam wakacje wraz z młodszym rodzeństwem Maddie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *